Naravoslovje S1-S3
V Evropski šoli učenci na področju naravoslovja raziskujejo naravoslovna načela in njihovo povezanost s svetom okoli sebe. V 1. letniku se učenci poglobijo v integrirane naravoslovne vede, v katerih raziskujejo vsakdanje pojave in pojavne situacije. S praktičnimi poskusi se učijo temeljnih znanstvenih tehnik in metodologij.
To zgodnje izobraževanje je temelj za študij biologije, kemije in fizike, ki postanejo samostojni predmeti v četrtem letniku. Na vsakem od teh področij učenci razvijajo široko razumevanje predmeta. Poleg pridobivanja dejanskega znanja, kot je opisano v učnem načrtu, se učijo tudi o metodah znanstvenega raziskovanja, ocenjevanju znanstvenih teorij in omejitvah teh idej.
Fizika S4-S7
Fizika je naravoslovna veda, ki raziskuje temeljna načela obnašanja snovi in energije. Poskuša razumeti in opisati, kako se delci gibljejo, obnašajo, medsebojno vplivajo in spreminjajo v času. V fiziki opazujemo naravne pojave, jih opisujemo z matematičnimi modeli in napovedujemo izide podobnih dogodkov.
Glavni cilj poučevanja fizike je izboljšati učenčevo razumevanje sveta okoli sebe, hkrati pa na varen in poučen način spodbujati njegovo radovednost in raziskovanje. Učenci pridobijo osnovno razumevanje fizike v okviru pouka naravoslovja v S1-S3, v S4 pa začnejo obiskovati ure fizike. V S4 in S5 imajo učenci dve uri fizike na teden.
Tisti, ki si želijo poglobljenega razumevanja, lahko fiziko izberejo kot enega od izbirnih predmetov v S6 in S7, kjer imajo štiri ure tedensko. Predmet se zaključi s pisnim ali ustnim maturitetnim izpitom.
Biologija S4-S5
Predmet temelji na temeljih, ki so bili postavljeni pri naravoslovju v S1-3. Cilj predmeta je, da učenci spoznajo zgradbo in delovanje živih bitij, od celic do organizmov, ter teorijo evolucije, ki uokvirja razumevanje znanstvenikov o zgodovini in sedanjem stanju življenja na Zemlji.
Kemija S4-S5
KKemija je ena od temeljnih ved, ki preučuje snov. Učenci razvijajo osnovno kemijsko znanje in spretnosti, ki jim pomagajo tudi kasneje v življenju pri reševanju problemov, kritičnem razmišljanju itn. Pouk kemije temelji na teoretičnem in praktičnem pristopu, pri katerem lahko učenci svoje znanje uporabijo in dodatno razvijejo svoje razumevanje kemije.
Biologija 4p 6-7
Študenti, ki izberejo to možnost, bi morali biti uspešni pri obveznem predmetu v 4. in 5. letniku (S4–S5) ter pripravljeni sprejeti večjo stopnjo zahtevnosti tako glede vsebine kot pristopa, vključno z matematičnimi veščinami.
V obeh letnikih se predmet loteva biologije na štirih različnih ravneh: celični, človeški, zemeljski in časovni. Cilj je študentom zagotoviti celovito znanje teorije in zgodovinskih pristopov, hkrati pa ostati v stiku z novimi odkritji in aktualnimi dogodki. Na ta način predmet pripravlja študente na morebiten uspeh pri študiju znanosti na univerzitetni ravni.
Kemija 4P S6-S7
Učenci lahko izberejo kemijo kot 4 urni predmet na koncu letnika S5. Tako nadaljujejo s pridobivanjem kemijskega in naravoslovnega znanja z raziskovalnim pristopom. Vsaka tema vključuje več laboratorijskih vaj, ki učencem pomagajo razviti njihove naravoslovne spretnosti. To prispeva k še boljšemu razumevanju delovanja naravoslovnih znanosti ter k razvijanju pozitivnega odnosa do kemije in naravoslovja.
STS S6-S7
Ta predmet je odprt za vse, vendar je obvezen za učence z večjim zanimanjem za humanistične vede. Namesto teorije se bolj osredotoča na vsebino in na to, kako se znanstveno znanje uporablja v vsakdanjem življenju.
Splošne teme so:
- Možgani, um, inteligenca in učenje - človekovo razumevanje razumevanja - naše lastno, drugih organizmov, strojno.
- Podnebne spremembe in biotska raznovrstnost - Kako se spreminja podnebje našega planeta in kaj to pomeni za nas in vsa živa bitja na Zemlji.
- Razvijajoče se tehnologije - Razmišljanje o naši vse večji moči za manipulacijo in nadzor nad nami in svetom okoli nas.
- Energija - Kako se vse dogaja: viri energije, preoblikovanje, uporaba in ohranjanje.
- Hrana, prehrana in zdravje - Kaj jemo: raziskovanje proizvodnje, distribucije, porabe, predelave, politike, znanosti o prehrani, trženja in osebnega zdravja.
- Osebno in javno zdravje - Zdravje posameznikov in skupin: nalezljive, sistemske in okoljske bolezni ter kako varujemo sebe in drug drugega.
- Voda - Najbogatejši naravni vir za nas in vsa živa bitja na Zemlji.
Vse pravice pridržane | Skrbnik spletnega mesta: www.dts.si © 2024